زیردریایی کلاس غدیر که در مراحل اورهال قرارداشت صبح امروز در بندرعباس به ناوگان زیرسطحی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ملحق شد.
آیین الحاق زیردریایی کلاس غدیر با حضور امیر دریادار دوم فاضل نیا فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان منطقه یکم این نیرو برگزار و این زیردریایی به آب انداخته شد. بنابراین گزارش نیروی دریایی ارتش سالهاست که با اتکا به توانمندیهای داخلی علاوه بر طراحی و ساخت تجهیزات و تسلیحات بومی مراحل اورهال و بازآماد را به طور کامل انجام میدهد.

حضور رهبری در دانشگاه افسری شهید ستاری...
ما را در سایت حضور رهبری در دانشگاه افسری شهید ستاری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:10